Liverpool

Var strandet i Liverpool af alle steder, fordi jeg havde aftalt med min gamle veninde, at jeg skulle hjælpe hende og den engelske gemal med at få deres nye restaurant på benene. Men manden bjæffede ordrer a la en underofficer i hæren og han ragede på mig selv efter en utvetydig henstilling. Så det blev kun til et døgns bekendtskab, inden han lå gispende på køkkengulvet i fosterstilling, mens jeg rystende forsøgte at tænde en cigaret på vej ned af St. Williams Street med seks blanke måneder foran mig.

Og et par pints og en stor modvilje mod at finde et hotel var åbenbart motivation nok til at gå med dørmanden hjem da pubben lukkede. Plus, selvfølgelig, at adrenalinen havde tændt mig en hel del mere end jeg vidste, og at han på en usædvanlig måde havde noget meget sexet over sig. Grim egentlig, men på en gang både senet og muskuløs. En gammeldags stærk mand fra cirkus – heldigvis uden overskæg – udstyret med sorte jeans, ditto T-shirt og overraskende bløde bevægelser. Så der var intet pumpet fitnessbøf over hans næsten to meter lange, blege krop med krogende lemmer og en hel del mave. Og når tøjet kom af havde han blege ben med røde knæ og tætte områder af sorte hår. Lange, stærke arme, der også var sorte af pels, og som hang på et par knoglede skuldre. Et barberet kødfuldt hoved med tunge kinder, kort hals og dybtliggende øjne hvorover panden sprang frem som en faretruende klippeafsats, og på toppen et tykt, sort hår.

Hvorfor han altid ville havde vinduerne åbnet når vi kneppede forstod jeg ikke i begyndelsen, især fordi vi var i november måned, men inden længe indså jeg at hans store, hårdtarbejdende krop ganske enkelt havde brug for den permanente kølighed for at undgå overophedning. For ligegyldigt hvornår, så var han altid varm. Virkeligt varm, som kom det dybt inde fra ham. Så på en måde var kulden dermed min ven og hjælper, der i venlighed tvang mig til at være tæt på ham hvis jeg ville holde varmen. Den var en slags usynlig støbeform der holdt mig fast mod hans altid glohede knogle-muskelkrop døgnet rundt. Og jeg er sikker på at han var ret bevidst om den effekt.

Hans slappe pik var lang og næsten kridhvid, bortset fra forhuden der var overraskende rød. En stor, blød cigaret der hang og glødede mellem hans ben. Når den blev stiv så det ud som om den blev kortere, men til gengæld noget tykkere. Den bugtede sig først en smule mod venstre, for så at knække lidt op og pege lige frem. Ikke meget, men bevægelserne var rigeligt til at den lignede en glat, hvid slange der løfter sit stålblå hoved.

Ikke fordi jeg selv er en elegant model. Er vel bare en ganske almindelig kvinde med fregner på armene og behængt med ret tynde bananbryster. Men mine kusselæber er til gengæld store og tykke. De sidder klar dernede, to brede, kødfyldt pølser, der tydeligt kan ses gennem håret. Da jeg var 14 gjorde de mig flov, men nu passer de egentligt fint til sulten.

I begyndelsen, når han var væk, lagde jeg mig tit på alle fire på sengen, med røven mod spejllågen i skabet. Så hvilede jeg overkroppen på hovedet og brugte min frie hænder til at sprede mine baller så kussen stod frem. Og ud gennem mine ben kunne jeg – godt nok på hovedet – se hvilket syn der ville møde ham når han kom hjem. Efterhånden kunne jeg finde den perfekte stilling i første forsøg, så jeg havde fat i helt inde ved kusselæberne og dermed åbnede mig mest muligt. Det var hårdt at bære overkroppens vægt på hovedet og lidt for koldt at være nøgen, men alligevel kunne jeg ligge der længe og mærke en luderagtig liderlighed vokse og vokse ved synes af det lyserøde, blanke kød der åbnede sig i den retning som den hvide og blå pik ville komme fra. Forestillede mig hvordan det så ud for ham, når han endelig kom hjem og jeg svajede nedad i ryggen, så jeg lå på min bryster, og stak røven mest muligt i vejret, mens mine lange, tynde fingre åbnede min kusse for ham.

Køkkenet var et ramponeret, aflangt rum med gule vægge, linoleum i flager og en rustbrun stålvask i et hakket og ridset lysegrønt køkkenbord. Ikke beskidt, bare forladt. Bortset fra det allermest nødvendige var der intet. Ikke en gryde, en lysestump eller en ødelagt brødkniv kunne man finde. Vi røg smøger og spiste vores købemad derude, og han havde fundet to små stole som vi kunne sidde på imens. Med hvide, halvrustne stålben, hvor malingen sad på i skaller, og med hullet, brunt vinylbetræk over fladmast skumgummi. “Faretillæggene,” kaldte han dem, fordi de var blevet efterladt engang han ene mand ryddede pubben for et masseslagsmål.

Han startede altid ens, når han kom hjem lidt over midnat, med at åbne vinduet så kulden, lugten af udstødning og den hvislende lyd af dæk mod evig våd asfalt fyldte rummet. Og hvis jeg for eksempel havde lagt mig på sengen med røven i vejret og kussen åben, så fortsatte han ved at sætte sig på hug på gulvet bag mig og lænede sig frem, og jeg mærkede hvordan hans tunge bredt gled op ad mine inderlår, rundt på mine baller og ind til indersiden af mine udspilede kusselæber. Selv mine fingre, der stadig holdt kusse åben blev slikket, og han cirklede om min åbning så små gnister sprang frem, fandt min sitrende klitoris med sug, kys og hurtige slik og beroligede mit røvhul med våde bølger. Over alt, fra den nederste del af ballerne og næsten op på lænden kom hans brede tunge langsomt frem, mens han på den mest grundige måde slikkede mig i sig.

Så løftede han min overkrop op, så jeg sad på knæ i enden af sengen og jeg missede mod det grelle lys mens han satte sig op ad hovedgærdet, stadig fuldt påklædt inklusiv de blanksorte, firkantede lædersko. Og jeg kravlede nøgen frem mellem hans spredte ben og åbnede gylpen og fandt den lange, halvstive pik frem. Lod forhuden rulle tilbage og så pikhovedet springe ud lige foran mine øjne. Kunne lugte håndsæben og alligevel også lidt pik. Åbnede munden og nærmede mig, da hans fingrer greb hårdt om min hage og trykkede op i det bløde kød bag underkæbens kant. Han løftede mit hoved op og frem og jeg fulgte med. Kravlede lidt fremad, mærkede pikken ramme min mave, fik fat i den og førte den hen til den stadigt spytfugtige kusse og kiggede direkte på det store ansigt med de dybe øjne og tykke, arrede kinder mens jeg lod spidsen af hans pik komme ind. I samme sekund slap han taget om min hage og lod sine hænder glide op på hver sin side af mit hoved, så han nærmest bar det. Og da jeg efter en kunstpause gled helt ned, spærrede han øjnene op og låse musklerne i armene og hænderne, så mit hoved sad urokkeligt i en skruestik. Jeg gned mine kusseslæber mod roden af hans pik og mærkede min klitoris vågne, og kneppede ham så mere og mere, indtil min bryster hvirvlede rundt og klasklydene rytmiske forsvandt ud af vinduet.

Netop som jeg kunne mærke trætheden i lårene satte han sig helt op, tog fat under min baller og drejede sig ud over sengekanten og rejste sig med mig hængende foran. Så snart han var på benene gyngede han mig frem og tilbage over pikken, mens han samtidigt gik ud i køkkenet og parkerede mig på køkkenbordet. Jeg plantede mine arme bag mig og holdt benene om hans ryg, så han kunne støde hårdt til. Og mens han holdt rytmen tog han termopapiret af den duftende æske med fish’n’chips som han havde haft med hjem og som nu var kølet en del ned, åbnede vinduet bag mig og pressede mig ned på køkkenbordet, så mit hoved hang baglæns ud over vindueskarmen, ud i natten. Over mig forsvandt den grå husmur op i den leverfarvede himmel og under mig susede bildækkene og jeg gispede i den kolde luft mens karmens kant trykkede i min nakke. Hans stød rullede igen og igen gennem min krop, og fik muren og himlen til at gynge, og stadig uden at stoppe hældte han den behageligt lune mad ud på mit bryst og fodrede os begge. Stak bløde, eddikesure chips og fede fiskestykker i munden på mig mens pikken roligt, langsomt, jævnt blev ædt af min kusses tykke læber.

Andre aftener red jeg på ham mens han sad på en af stolene med hænderne på ryggen. Det var bedst hvis han havde købt pizza. Så tog jeg en bid og tyggede den en smule, anbragte min mund mod hans og lod ham få en mundfuld. Andre igen kneppede vi bare i sengen, mens vi fra tid til anden delte et stykke sushi. Og med tiden flød det at kneppe og spise aftensmad så meget sammen, at det virkede forkert kun at gøre en af delene.

Så der boede jeg altså i fire måneder, hos en stor og sulten abemand i en nedslidt, fugtig-kold etværelses i en firkant af sammensunkne, døende lejekaserner, på alle sider omgivet af enorme, tresporede veje i en forstad til Liverpool, mens det var vinter, fugtigt og mørkt både inden for og udenfor. I loftet i stuen sad en af de kugleformede, hvide lamper man normalt ser på badeværelser eller i gamle opgange, og det var det. “Det er bibelsk,” sagde han. “Gud sagde: ‘Der blive lys’. Og så lavede han kun EN sol og ikke en Helvedes masse små lamper man skal rende og tænde og slukke.” Og så tændte og slukkede han med stort patos lampen i loftet.

Når vi spiste og kneppede på køkkenborde skete det ofte at han rakte mig det ene af de to glas vi havde. Uden et ord satte jeg mig på hug med glasset let presset mod kussen og han lænede sig tilbage mod bagvæggen med sin pik i det andet og vi tissede en lille tår samtidig. Så byttede vi målbevidst glassene, og jeg satte mig på kanten og lod benene dingle. Vi kiggede hinanden dybt i øjnene over glaskanten og fyldte munden. Skyllede grundigt med den varme væske og uden at slippe øjenkontakten, og mens han langsomt trådte et skridt frem, så hans ansigt kom stadigt tættere på mit, sank vi på samme tid og åbnede derefter vores munde og lod dem finde sammen i et drivende vådt, besk-salt kys. Og heldet var næsten altid med os, for når jeg spredte benene på kanten af bordet fandt hans pik problemfrit hjem til mig igen, og vi greb hinanden og tunger, læber, pik, kusse, mave, ben og arme masede rundt mod hinanden. Og hans frelsende kropsvarme strømmede ud over mig, mens kulden fra vinduet tvang mig endnu tættere på.

Ved tre-fire-tiden om natten fandt vi som regel sengen igen, næsten altid med min kusse eller røv i et fast greb om hans nymalkede pik, indtil den blev tynd og blød og gled ud sammen med en lille sø af sperm, men da sov jeg som regel allerede.

I formiddagens grå lys lå jeg ofte og kiggede på brændemærkerne på gulvbrædderne, det lasede tapet og det duggede vindue. Tænkte mig langsomt vågen på endnu en feriedag med stadigt uvante lyde og en kriblende fornemmelse af frihed. Og med tiden blev det endnu en vane at min fingre listede ned til hans bløde, svedige centrum og æltede ham vågen. Som regel lå han med ryggen til, og mit hoved lå imod den og jeg nød den søde, varme lugt af hud der havde svedt og sovet. Aede, greb, hev, trykkede, gned og nussede pikken og nosserne under dynen mens jeg tydeligt hørte hans vejrtrækning forandre sig fra sovende til ophidset. Kun sjældent lod jeg ham komme, men når det skete krummede jeg hånden om det blå hoved og fangede hans sæd. “Vælg et tal mellem et fire” ville jeg så hviske til ham og på den måde få afgjort hvad der skulle ske med klatten. Måske skulle jeg gnide hans pik og nosser inde i den og mærke den svedige hud blive endnu mere glat, og senere se ham være sårbar når han tørrede sig ren igen med en våd, kold ende af håndklædet. Måske skulle jeg slikke mine fingrer en for en mens han så på, måske skulle han. Men som sagt fik han kun sjældent lov.

Så stod vi ordløst op og gik ned på en snask med røde plastikborde og mad i montrer. Han fik kaffe og skinke og ost i toastbrød, mens jeg kickstartede med en coke og to-tre Pall Mall. Hvis det lykkedes at kapre vores private yndlingshjørne ville jeg knappe min skjorte op og lade brysterne hænge frit. Eller han ville tage pikken frem under bordet, så jeg kunne se ham fortsætte onanien fra under dynen.

Tilbage i lejligheden lidt over middag startede det mest faste ritual: han åbnede vinduet i stuen og vi klædte os målrettet af. Jeg lagde mig på ryggen midt på sengen, oven på de uldne tæpper og han kravlede tung og stor hen over mig. Knejsede med løftet overkrop, så jeg mærkede hans tunge mave mod min og måtte række ned bag den for at få hans slangepik på plads. Og sukkede dybt når den åhh-så-påskønnet gled op i mig.

Hans styrke var overvældende. Hans krop svævede som skulle han tage armbøjninger, men han holdt ubesværet positionen i evigheder mens han i jævn rytme bankede sine hofter frem og tilbage. Hans kæber bed tæt sammen, men læberne var adskilt og luften susede frem og tilbage gennem tænderne og sveden dækkede hurtigt det enorme ansigt. Mine hænder greb om hans grovpelsede ryg og mine ben flettede sig rundt om hans, mens jeg tvang mit skød helt åbent. Strammede mine baller og løftede min kusse så højt imod ham som muligt. Hans overflade var tyk, lædret hud med stride børster, næsten nubret. Han var en overvældende samling af enorme knogler, sener og tykke, pumpende muskler. Et stort, tungt dyr med en levende, glat pik, der på millimeter passede i min kusse. Og jeg så i stroboskopiske glimt hvordan min krop klæbede og sugede sig fast mod den skvulpende mørkegrå bug af et panserbeklædt næsehorn. Hvordan det lange spyd af en glinsende pik forsvandt op i mig, bakket op af vægten af hans kødfyldte baller og gyngende mave. Hvordan to store, sortgrå nosser med stride hår igen og igen klaskede mod mine baller. Og jeg forestillede mig at han lugtede som i dyrehuset i zoologisk have og at han ville mase mig til døde hvis han lod armene slappe af og vægten hvile på mig. Men det gjorde han ikke. Kneppede bare videre og videre i præcis samme vinkel og stilling, mens jeg sprællede under ham og vinterkulden gled i bølger omkring os.

Vores øjne fangede altid før eller senere hinanden og holdt fast. Og fra da af kunne vi ikke lyve, ikke lukke dem igen og forestille os noget andet. Nu kiggede vi hinanden dybt ind i kroppen og vedgik vores liderlighed uden omsvøb: du knepper mig, jeg knepper dig. Fra da af kunne vi næsten ikke engang blinke, for vores kroppe hang sammen både forneden og for oven, og cirklen fra mine øjne ind gennem hans, ned og ud ad pikken og op gennem mig igen kunne, måtte, ville ikke brydes. Det var alvor nu. Indtrængende sagde vi det ordløst i et ubrydeligt, sammenbidt blik: Du. Skal. Kneppe. Mig.

Min kusse nød hans pik i forslugne mundfulde igen og igen. Skød frem og bed sig fast, gled tilbage og nød smagen, konsistensen og glatheden, for blot sekundet senere at hugge til igen. Jeg har aldrig før eller siden oplevet en mand der kunne kneppe sådan. Svævede på strakte arme over mig i mindst en halv time, mens han bare bankede løs. På en måde uopfindsomt, men hans styrke og enorme vilje gjorde mig både stolt og ydmyg. Og så kunne jeg endelig mærke at hans næsehornspik voksede en sidste smule, og se hans øjne sitre og miste deres fokus. Hans mund åbnede sig helt og han hev vejret ind med en dyb skurren og hans sæd flød ud i mit kød.

I begyndelsen kiggede vi bort eller lukkede øjnene netop som orgasmen havde rystet sig igennem en af os. Men det fik den foregående øjenkontakt til at virke som noget vi kun legede, og det var helt forkert. Det her var permanent alvor og orgasmen var lige så fælles som resten, så den skulle også deles. Så det blev snart en usagt regel at holde blikket fast både under og længe efter rystelserne. Og som oftest var det ham der langt om længe talte først. “Ved du hvad? Jeg tror vi skal ha’ indisk curry i aften”, ville han så for eksempel sige. Og det var lige fantastisk hver gang, fordi hans velvalgte, små hverdagsord satte sådan en stor, fed tyk streg under at alt dette knepperi også var en del af hverdagen. Ligesom man konstant spiser og inhalerer og tisser, så kneppede vi også. Det var ikke en eksklusiv leg en time eller to. Ikke et show. Den vinter var det et livsvilkår.

Efter den faste eftermiddagskneppetur startede han altid en film som han havde lejet på vejen hjem fra cafeen. Det kunne være hvad som helst, for han dyrkede med stor og grundig interesse alle slags. Den ene dag Breaking The Waves og den næste dag den nyeste fra Disney. Så sad jeg på gulvet med et tæppe tæt om mig, mens hans sad nøgen bag mig på sengen og hans klisterfedtede skridt var min nakkestøtte, og vinterluften bragte fugtigt nyt fra Liverpool. Derefter ville jeg gennemføre min daglige vask med et håndklæde, som han tog med hjem fra pubben og lagde uvasket på plads igen derhenne.

Ritualet i det iskolde køkken, kun med endnu koldere vand og oplyst af vinterdagens sidste grålys, var døgnets største offer-handling, altid med ham som rygende tilskuer. Først vaskede jeg håret i så lidt sæbe som muligt, og med en hvid turban om hovedet stillede mig helt tæt på ham, løftede det ene ben op på køkkenbordet og vaskede mine kønshår, inderlår og hævede kussemund ganske tæt på hans ansigt. Og når turen kom til røven spredte jeg mine baller og lod ham føre kluden, hvis ikke jeg blot lod ham gøre mig ren med sin tunge. Til sidst ville hans pik som regel igen være stiv, og jeg skrævede over ham og satte mig på den for varmens og nærværets skyld, og vi delte en smøg inden vi skulle ud af døren.

Jeg fulgte med lidt ned mod pubben før jeg drejede af. Vi skiltes altid uden det mindste kærtegn og blot med et kort, lavmælt “See you”. Gik så på biblioteket og læste et par timer, eller på museeum, købte en sandwich med tun eller en fedtsejlende chinabox og spiste den på en bænk i et lunt indkøbscenter. En enkelt gang ringede jeg hjem hjem til familiens eneste fornuftige person, min lillebror, der heldigvis ikke tog telefonen og lagde en lynbesked om at der nok gik endnu en par måneder herovre og hej-hej. Det var tre uger før jul, så nu var der fred for det. Ud på aftenen gik jeg hjem, låste mig ind og onanerede en gang eller to inden han kom hjem.

Var jeg en holdt kvinde? En fortabt luder, som kneppede for husly og tryghed i en svær verden? Altid villig og tilgængelig? Mandens drøm om den evigt villige kvinde? Måske, men jeg betalt for det meste, også tit for ham, og jeg havde ondt af ham når han skulle på arbejde, fordi det rev ham ud af knepperiet. Og når han kom hjem var det ikke som om vi startede forfra, men nærmere som om vi var blevet afbrud kortvarigt af lidt praktiske småting og nu var det tilfældigvis midnat og vi fortsatte hvor vi slap. Han tog måske tøjet af i entreen og fandt mig liggende på køkkenbordet med benene højt i vejret mens jeg onanerede hårdt og hurtigt og ventede på hans varme. Eller jeg sad klar med et lille glas tis og rakte det til ham. Eller jeg havde rullet overkroppen stramt ind i tæppet på sengen, og lå nu på ryggen, kun nøgen fra lænden og ned. Men hvordan han end fandt mig greb han uden tøven bolden og vi fortsatte som før.

Når vi kneppede ansigt til ansigt hændte det at hans blik forandrede sig og noget sørgmodigt gled ind i øjnene, som om han vidste at jeg snart forlod ham og han led under tanken. Så blev jeg uretfærdig, kradsede ekstra dybt med mine negle til blodet piblede frem på hans ryg og stirrede aggressivt igen. Holdt ham fast der i nuet ved at gøre ham vred og provokeret.

Når vi sådan havde mærket ubalancen true, blev vi endnu mere opsatte på at smelte sammen, og sådan fandt vi i begyndelsen af det nye år endnu en måde at være forbinde os på. Det skete ikke som de fleste andre ting på et fast tidspunkt af dagen, og heller ikke hver dag. Men fra tid til anden begyndte vi at gnide vores kønsdele ud over hinanden. Når jeg red ham ville jeg for eksempel pludselig stoppe, løfte mig op så pikken faldt ud, og bagefter trykke min kusse hårdt mod hans mave mens jeg trak den op over brystkassen og op til hans ansigt, hvor jeg æltede den rundt og rundt mens kulden bed i mine bryster der næsten stak ud ad vinduet. Eller han lod sin spermglatte, bløde pik blive til en slimet snegl der trak sit spor rundt på hele min krop, fra fødderne hele vejen op mellem brysterne og rundt i ansigtet og tilbage igen.

Midt i februar skete der noget med vores blikke. Noget der ikke kunne repareres. Vi stirrede som altid, men så ikke hinanden. Vi omtalte ikke forandringen i ord, men prøvede tydeligvis begge at finde nyt land. Jeg smurte mayonnaise på mine inderlår og han kneppede dem, han holdt mine fødder om sin pik og onanerede med dem, og selv mine armhuler fik besøg. Han kom mellem mine bryster og gned dem ind i blandingen af sperm, spyt og sved, og kneppede dem en gang til. Jeg næsten kvalte ham med min røv mens jeg spillede hans slangepik med begge hænder, og en eftermiddag faldt jeg i søvn med hans nosser i min mund. Men når vi lå, stod eller sad ansigt til ansigt for endnu engang at besværge vores pagt med øjnene, så var forbindelsen svagere, mere flakkende. Og jeg tror at vi begge fik en mistanke om at alting var blevet vist frem og alting var blevet set. Tegningen var færdig.

Efter en uge var jeg ikke i tvivl. Vi gennemførte eftermiddagen som altid, men så intet i hinandens øjne, og bagefter vaskede jeg mig ikke foran ham, og blev endda liggende i sengen da han gik på arbejde. “See you” sagde han med benet ude af fordøren.

Ti minutter efter stod jeg på gaden med mine småting, men næsten uden penge på kortet. Vores one-night-stand var forbi. Drev rundt til sent på aftenen indtil jeg fandt et sidegadehotel med en mandlig natportier og forhandlede mig frem til et værelse for et blowjob i printerrummet bag receptionen. Skyndte mig op på værelset med kufferten og tog et chokerende varmt brusebad før jeg gik ud i lukkestrømmen fra pubberne, fandt en pæn fyr og tjente til billetten hjem. Klokken 10 dagen efter tjekkede jeg ind i lufthavnen og kl. 11.40 lettede EasyJet mod København. Og på vej udover Nordsøen tjekkede jeg også mentalt ind i den anden verden igen, da jeg lovede mig selv at nu skulle jeg have en rigtig kæreste. Men den dag i dag onanerer jeg tit til synet af den hvide slange med det blå hoved og tanken om at den så det hele.

erotisk noveller

Læs også: Flakon – to unge mænd, en forelskelse og en sommer
Læs også: Stegende sol – når to mænd tager en kvinde. (Eller er det omvendt?)

19 thoughts on “Liverpool

  1. Uha, uha. Den er rock n roll! Er så glad for den navnløs heltinde og hendes appettit. Hun virker rå men troværdig. Det gør deres sexkege også og det er en sjældenhed.

    Lidt malurt er at den starter for langsomt, men det er værd at vente på. Du skriver altså helt vildt!

    Er megafan. Og nu helt tændt. :-)

  2. Tak for et overraskende indlæg. Man ved aldrig hvad man får hos dig.

    Synes den er langrtukken i begyndelsen. Du ønsker at sætte en usædvanlig ramme, og det tager for lang tid. Prøv at skære helt ind, måske?

    Personligt finder jeg tis-scenen frastødende, men kunne alligevel godt lide galskaben.

    Under alle omstændigheder et fantastisk sprog og en frisk fortælling. Tak for det.

  3. Du kan virkelig noget med dit sprog. Jeg læser meget, rigtig meget, alligevel har jeg ikke oplevet mange gange, at blive fanget af sproget på samme måde som jeg gør af dit. Din historie er besk, beskidt, ildelugtende og brutal, og under normale omstændigheder, og med en anden skribent ville jeg højst sandsyneligt have fundet handlingen frastødende – men du har gjort den poetisk, som silke og granit.
    Hvis jeg skal komme med nogle kritik-punkter skulle det være at det måske bliver en anelse for meget opremsning i din beskrivelse af “Abe-manden”, og undervejs i historien og alt knepperiet tog jeg også mig selv i at tænke “sker der ikke snart noget nyt”, men efter at have læst historien giver det faktisk god mening for mig, at man får følelsen af at det bliver ved og ved i den samme rutine, uden at det egentligt dør, før til sidst.
    Meget stor ros herfra – ikke kun for denne historie, men for alt du skriver, det vækker noget i mig. Jeg er bjergtaget – du skriver bedre end det meste af det der bliver udgivet.

    1. Du godeste, nu rødmer jeg bag skærmen. 1000 tak. :-)

      Ja, den første del af novellen skal strammes op, især de beskrivende passager. Sjovt som man nogen gange først kan se det når man ændre format. Altså fx. uploader til bloggen.

      Glad for din silke-granit-beskrivelse, for jeg ville nemlig meget gerne ramme en blanding af blødt møder hårdt. Tænkte det selv mere organisk (derfor alle dyrereferencerne, fx.), men det er same-same. Og MEGET glad for at du kan se forsøget på at give fortællingen liv og poesi. Synes det mangler slemt i de fleste porn-noveller.

      1. hov!
        Blødt møder hårdt?
        Kvinde møder mand eller?
        Måske mener du ikke, at det bløde er kvinde og det hårde manden? Man kunne tro det, ikke så meget af novellen, hvor jeg synes de to virker komplekse begge to, som bløde mennesker der er blevet hærdet af hårde liv, og som derfor har en skrøbelighed i deres ret rå møde med hinanden.
        Men i dit svar ovenfor bliver jeg alligevel i tvivl, om du, der ellers er så køns-reflekteret, stereotypificerer dine karakterer ved at forstå kvinden som blød og manden som hård.
        OK det er en anelse kværulerende dette indlæg – det er jo blot en detalje, men det er det jo gerne det med køn, små detaljer, som kan synes ubetydelige, men som sammen danner et hele.
        Synes godt om novellen ;-)

        1. Wauw! Du nærlæser sgu! Ikke kværulerende over hovedet, bare sejt. Tak.

          Du har ret. Formuleringen er uheldig. For de er begge både bløde og hårde. Hun både giver knæ i skridtet og knalder for penge, fx. Der er jo pænt hårdt. Og han elsker film og frygter den dag hun skrider. Ret blødt.

          Alligevel ser jeg ham som de hårdeste af de to. Eller måske mest forhærdede. Og jeg synes også at det er OK at lave historier med kønsstereotyper, fordi det trods alt er en stor del af verden. Bare man gør det bevidst og med respekt for karakterene.

          1. Enig!
            Man skal selvfølgelig ikke skabe fuldstændig politisk korrekte men totalt ugenkendelige universer – bare sådan for at være tilstrækkeligt queer.
            Men det var nu heller ikke selve fremstillingen i historien, jeg syntes var stereotyp, men blot det at resumere de to personer inden for de velkendte rammer: blød kvinde – hård mand.
            Men altså, som sagt er vi virkelig på detalje-planet her!

  4. Det er for råt og koldt til mig, for jeg mangler nogle følelser i teksten som forklarer hvad de vil med hinanden. Det iskolde univers gør mig på en måde trist.

    Du sjriver dog suverænt.

  5. Ville have forsvoret, at jeg nogensinde kunne blive tændt af en erotisk novelle hvor tis var på programmet, men det er jeg alligevel (hvilket umiddelbart er upassende fordi jeg burde sidde og være en aktiv studerende).
    Jeg tænder ikke på tis delene, eller på at han slikker hende ren bagi, eller på at han har knopper på røven og lårene (det blev for tydeligt for mig, fik et billede af semibetændte bumselignende filipenser). Men tænder helt klart på det rå, på liderligheden.
    Synes, modsat nogen af de andre, ikke at indledningen er for lang, for at få den rette stemning har jeg brug for tid til at skabe et mentalt billede.

    1. Hvis det kan berolige dig, så er knopperne ik’ så store i mit hoved. :-)

      Men stolt af at kunne bikse noget sammen som rammer, selvom det også går over grænsen.

  6. I like (også kæresten!)
    Dog tabte du mig lidt ved beskrivelsen af kvinden.. Ville jo gerne sætte mig selv i hendes sted, men jeg er jo noget kønnere :)
    Bliv for guds skyld ved med at skrive! Glæder mig sindssygt meget til, at det bliver de kræsne homoers tur ;)

  7. Din novelle har siddet i mig et par dage – og er vild m den. Meget Naja Marie Aid’sk. Love it! Det er somom du varmer langsomt op – starten er klart et problem. Måske ville det virke bedre hvis den startede mere in media res – i een af de der mere bestialske scener – så man får indtryk af undertrykkelsen/ selvhadet/ silkegranitten
    ( meget præcist udtryk) evt en titel?? Dansklæreren i mig nyder sprogets variation og glæder mig vildt til næste novelle. Som klart er din niche:0)
    Kommer til at tænke på Pablo Neruda der skriver ‘at jo længere væk du er jo højere elsker jeg dig’ også en sygelig form for kærlighed…

  8. Tak. Overvejede klart at starte med en action-scene, men kan egentligt godt lide at man er med til at åbne lågerne en for en. Må bare få kortet ned i indledningen.

    Men kan du uddybe hvor du finder undertrykkelsen/selvhadet? …vil absolut ikke afvise at det findes, havde bare ikke tænkt det sådan.

  9. Jamen, har du allerede kprtet indledningen??? Jeg syntes, den er nemlig det, den er: Ind-ledende til en rå, mærkbar 3 dimensional stemning, hvor alle fremhævninger, alle bevægelser og stemninger kan mærkes både på huden og langt under….
    Erotisk? Det er hård, lidende, vanvittigt knepperi – som skal det indre dyr udleves for at komme videre i livet.
    Og dér er måske en lille mente fra min side: jeg overstår til sidst måske lige et par kneppeture for meget, og mangler lige en lille randbemærkning mere om modningsprocessen, som landede i den fuld-endte tegning i denne one-winter-knep.
    Men endelig….. erotik til hudl¢shed og med menneskelig dybde….
    Kommer der mere af samme slags???

Skriv et svar

