Tak for ros og godt los

Orv, hvad?! …Sikke en røvfuld dejlig kommentarer der er faldet de seneste dage. Ros og konstruktiv kritik, som jeg blev rigtigt glad for. Ikke bare på bloggen, men også i mailboksen og beskedkassen ovre på FB. Tak for det alt sammen.

Og så var der den her fra “Bille”, som altså fortjener hejst flag og en bakke flødeboller af den dyre slags. Den faldt til nu-gider-jeg-sgu-ikke-trans-ynke-mere-indlægget. Og den faldt hårdt:

Vi er efterhånden nogle stykker, der har opdaget, at når man har brugt en masse krudt på at rende rundt og fortælle hele verden, at ens seksualitet er no big deal, så opdager man pludselig selv, at, nåja, ens seksualitet er no big deal… Og no big deal – det gad jeg sgu heller ikke blogge om.
Det var forresten ikke dit udspring, der fik mig til at følge med herover ovre fra Maren. Det har været ganske spændende at følge med i på den se&hør-soap-snage-agtige måde, men jeg havde da ved gud ikke gidet læse om Marens eks i tøsetøj, hvis det ikke havde været for dit fantastiske skrivetalent! Hils navlen fra mig og sig tak for nu – og skriv så for helvede, SKRIV!

Så fik man lige skåret det ud i kevlar. Ret ryggen, gamle trans! Fat pennen! Gør det ordentligt!

Jeg takker stolt. Tænk ligefrem at besidde noget andre kalder “talent”. Uha. Har jo godt nok prøvet både analsex, helikopterture og stegte græshopper, men aldrig det.  Bliver lidt fortumlet og skæver skræmt til tastaturet. Så er det os to, makker. Ellers bliver Bille sgu sur.

Det er lang tid siden jeg sidst fik det sagt, men hvor er det dog en privilegeret følelse af ha’ et heppekor. Taxaiha!

One thought on “Tak for ros og godt los

Skriv et svar

