Stegende Sol

Jeg parkerer bilen ved siden af den smalle grusvej, som går ud fra landevejen. Her, under de store bøge i udkanten af skoven, lugter der stærkt af muld og planter, og en svalende vind gør varmen udholdelig. Men få meter ude af grusvejen svejser solen over markerne. Alt knager og sprækker under den. Græsset er et stridt, gult tæppe, og jorden er skorper og støv.

Ét eneste stykke tøj har jeg på. En tynd, hvid sommerkjole, der går til lidt under knæene. Ingen trusser, ingen smykker og kun bare tæer med røde negle. Tre-fire gange om året går jeg ned af denne vej til den gamle, hvide gård, som ligger for enden, langt ude midt mellem markerne. En frisk vind får kornet til at knitre og køler under kjolen, og fremme ved gården finder jeg den lille grusvej rundt om bygningerne, som egentligt kun er to lysebrune spor mellem en hvidkalket staldmur og et stendige. Svalerne zigzagger kvidrende omkring og duften af varmt korn hænger i luften. Ser ned på de støvede, bare fødder. Stopper op ved hjørnet af en bygning, løfter håret op, slikker mig omkring munden og går omkring.

Baghaven er et stykke firkantet, gulsvedent græs uden hæk eller hegn omkring, med et par store buske og et stort kastanjetræ i den ene side og to rustne jernbuer fra et gammelt tørrestativ i den anden. Den virker øde og forladt. En ø i havet af marker, først afbrudt langt væk af levende hegn og små klatter skov. Der, under kronens skygge, står den store af dem og maler. Han står med ryggen til, nøgen, høj og helt skaldet. Jeg tænker på en kaptajn, der skuer over havet. Midt på græsset, på en gammel havestol, sidder den anden med en bog. Han har et par store, plettede cowboybukser og en løs, lyseblå skjorte på. Han er tynd og senet, med et kort tæt hår, og jeg ved af erfaring, at han er meget stærkere end han ser ud til. Ved siden af ligger den brede, stribede madras, som de så tit har kneppet mig på. Men de har aldrig gjort det her, i haven. Og slet ikke i sådan en hede.

Han ser mig med det samme. Vinker mig hen. Smiler. Finder en flaske hvidvin blandt flere i en spand med vand under stolen, skænker i sit glas og rækker det til mig. Slår ud med hånden og byder mig at sidde på madrassen. Vi snakker. Om tørken. Om ting, der er sket siden sidst. Jeg sidder som den lille havfrue på den slidte madras. Spændt. Reserveret. Ved at dukke op har jeg gjort mit, nu skal de gøre deres. Vi kigger på den store, især da han går lidt til side og pisser på en busk. Den lille skænker et nyt glas til mig, mens varmen og spændingen sætter sig mellem mine ben. En kastevind suser over plænen, og den store når lige at gribe sit maleri. Han stiller det op ad træet og går op mod os. Pikken gynger tyk og varm fra side til side, og hans nosser følger slapt med bagved. Han hilser, sætter sig på hug, rækker ind efter en flaske og tager et par slurke. Hans hænder er fulde af blå og brun maling.

Han spørger, hvorfor jeg ikke tager kjolen af, men det er egentligt ikke et spørgsmål. Så jeg rejser mig og løfter den langsomt op. Står med front imod dem, lidt usikkert på madrassen, og hæver den op af mine ben, forbi kussen og brysterne og over hovedet. Står så der med kjolen i hånden, nøgen og svedig, indtil den lille rækker ud efter den og smider den bag sig. De glor længe på mig.

Så rejser den store sig og uden ord tager han fat i min nakke, først blidt, men så mere krævende. Fører mig ud på det stride græs, så vi står nøgne foran hinanden og holder mig vurderende ud i strakt, men anerkendende arm. Jeg ser ham i øjnene og nyder at han lader sig blik glide op og ned flere gange. Han drejer mig rundt, bøjer mig forover og fører mit hoved ned mellem benene på den lille, som stadig sidder i stolen og er ved at finde sin pik frem. Da jeg vil sætte mig på knæ, griber den store min kusse bagfra, mellem mine ben, og holder mig oppe, mens han bøjer mit hoved helt ned til den lilles pik. Hans hånder om mine kusselæber og min nakke er uden tøven. Jeg støtter på armlænene, mens pikken glider ind i min mund. Dens glathed og enkelhed forundre mig som altid. Den store lader sin stærke hånd vandre langsomt fra min nakke til mine baller, hvor den anden hånd allerede holder fast. Der går lang tid, ti minutter eller et kvarter måske, hvor jeg står foroverbøjet og slikker den lilles pik, kysser den, tilbeder den, mens den store langsomt og tålmodigt og krævende masserer min røv, mine inderlår og min kusse. Solen brænder på min ryg, mens en stakåndet stemning lægger sig over os og jeg mærker liderligheden rulle ud i kroppen. Mærker lysten til at blive taget og brugt og fortæret.

Den lille rejser sig og jeg følger med op, lidt svimmel af varmen og af at stå foroverbøjet så længe. Han støtter mig først en smule, men tager så fat med tommel- og pegefinger om min højre brystvorte og trækker mig foroverbøjet over det visne græs, mens jeg stønner af liderlig smerte. De er tavse begge to. Hjælpes ad med at binde mig med armene over hovedet til det gamle tørrestativ. Lader deres hænder glide rundt om min fugtige nakke, ned ad brysterne og ned mellem lårene. Står tæt omkring mig, løfter op i mine bryster, klemmer dem hårdt, griber mine baller, stryger mig over ansigtet, fanger mig mellem deres kroppe. Jeg stønner aldeles uden at kunne styre det.

Så træder de begge tilbage og stiller sig så et par meter foran mig, og jeg længes øjeblikkeligt efter dem. Sukker af lyst og spreder benene for dem for at vise det. Løfter inviterende mit åbne skød frem imod dem. Den lille smiler et hurtigt, selvtilfreds smil, mens han trækker livremmen ud af sine bukser og ruller den sammen, til der kun er en kort snip tilbage. Vinden knitrer i kornet. Den store står et par meter bag ham og drikker vin af et glas, der virker lillebitte i hans hånd, mens han ser sultent og smilende på mig. Hans pik peger halvstiv fremad med udspændt forhud, og jeg får en dyb, sugende lyst til at mærke den indeni.

Så slår den lille. Hurtige, små og præcise slag som straks brænder sig fast, direkte på min brystvorter. Så venusbjerget, inderlårene og tilbage på brysterne. Svirpende, sitrende gnister løber ud over min hud. Åh Gud, en voldsomt pirrende fornemmelse af fangeskab og overgivelse vælter op i mig, og jeg vrider mig så den ru tørresnor kradser om mine håndled. De tager mig nu, beviser deres magt med livremmen som værktøj. Og han bliver ved, metodisk og bydende falder slagene, mens den store tager fat om mine bryster bagfra. Hans plettede hænder er ru, men jeg ser – mens de lukker sig jernhårdt om mine bryster, så begge brystvorter stikker ud gennem fingrene – at han har korte, pæne negle.

Den lille standser, bøjer sig frem og lader sin tungespids danse på de hårde knopper. Min ben ryster og jeg vrider mig af ren intensitet, og den store spreder fingrene så den lille bedre kan komme til. Han suger sig fast på den ene brystvorte og klemmer hårdt om den anden. Igen giver de sig god tid, skifter frem og tilbage. Napper, bider, ælter, slår, kysser, slikker og klemmer. Det snurrer rundt. De deler min bryster, mellem fire hænder og en mund. Og brysterne brænder, lever, sitrer og jeg nyder de kan vække så meget begær og liderlighed i de to mænd.

Men så træder den lille tilbage og malerhænderne holder en kort kunstpause før de glider ned og trækker mine hofter bagud. Hans pik trænger hurtig og fyldig ind i mig og står så stille. Jeg må have været meget våd og parat. Gisper, og prøver at bevæge underlivet fremad for at mærke den køre ud igen, men han holder mig helt fastlåst. Står urokkelig med sin pik oppe i mig. Vibrerende. Han tager fat i mit hår og løfter mit hoved hårdt op og baglæns, så min brystkasse skyder frem, og den lille får helt fri adgang til at piske mine bryster. Det er næsten for meget. Jeg ryster af liderlighed og spænding og smerte. Med en jernhård pik inden i og et par brændende bryster foran.

De vil tage mig sammen på endnu en måde. Først glider han ud og ind 10, måske 15 gange. Langsomt ud. Hårdt, bankende ind så jeg næsten dingler i de ophængte arme. Og så kommer de skarpe, snurrende slag på brysterne, der gør mig så liderlig og bange. Tre-fire til hver, inden pikken igen slår gnister. Jeg klynker, sveder, ryster. Og igen har de tid nok. Vi er på en knastør ørken-ø. Og det eneste, de har at lave, er at bruge mig. Langsomt. Hårdt. Pik. Slag. Pik. Slag. Den sidste rest af styring og selvkontrol fordamper og jeg er deres.

Efter lang tids balance mellem den vidunderlige pik og den skræmmende livrem stopper de. Den lille træder frem og kysser mig på panden og den store står stille med pikken oppe i mig. Jeg hiver efter vejret og gør mig mentalt klar til at skulle løsnes og stå på egne ben. Pludselig, som et fuldstændigt overraskelsesangreb, banker den store sin pik i bund igen og igen. Han holder stadig med den en hånd om håret, og bruger det som et seletøj der kan styre mig. Jeg skriger, min bryster gynger og alt er ud af min kontrol. Bliver kneppet hårdt og vildt og helt uden varsel, uden plads til egen vilje, foran en påklædt mand der blot set på og nipper til sin kølige hvidvin. Jeg sukker, stønner og hviner foran ham og mærker styrken af den nøgne, stærke krop bag mig. Skubber min røv så langt bagud og opad jeg kan, står på tæer og lader mig kneppe.

Endelig løsner de langsomt snoren, tager mig under de halvsovende arme, fører mig tilbage til madrassen og lægger mig på ryggen. Hvor er jeg dog lille nu. Helt overgivet. Helt deres. Og uden ord spreder den store mine ben, lægger sig tung og stærk oven på mig og trænger ind. Åhh Gud. Han støder til med hele kroppen, så mit underliv bankes ned i madrassen, hug for hug, og jeg klynker af liderlighed. Den lille står ved siden af og drikker af vinen, mens han onanerer, og efter den rå tur ved tørrestativet føles det trygt bare ligge under en stor mand og nyde hans pik. Vi kysser langsomt og dybt, og jeg vikler mine ben omkring hans og åbner mig helt. På rytmisk automatpilot løfter jeg mit skød mod hans hver gang han tungt støder til. Pikken føles fantastisk, og jeg vil havde den helt ind hver gang, vil klemme mig sammen om ham og høre ham stønne og sukke. Han sveder så det triller ned af ham og og vores kroppe er glatte og svedvåde mod hinanden.

Med ét stopper han, lægger en arm bag min ryg og løfter mig op. Uden den fumlen drejer han os begge rundt og lægger sig selv på ryggen, så jeg nu pludselig sidder oven på ham. Jeg læner mig frem for at støtte på armene, og begynder automatisk at ride ham, mens jeg mærker den lilles livrem danse på mine baller og sveden på min ryg blive kold, nu da jeg er rejst op i vinden. Hver gang den svidende læderspids rammer, føles pikken inden i mig endnu mere levende, endnu mere gnistrende. Masser af tid. Roterer mit underliv mod hans, ser ned og ser hans våde, mørke pik forsvinde op mellem mine kusselæber, igen og igen.

Så begynder det, som jeg inderst inde er kommet for: Den store tager fat i min ømme, brændende brystvorter og trækker mig forover. Så langt, at jeg hviler på ham, stadig med hans pik indeni, og mit hoved ligger ned mod hans skulder ved siden af hans. Jeg stopper ridningen, og den lille sætter sig på knæ bag mig. Han smører mit røvhul med noget fedtet, før han sætter pikhovedet imod og trykker langsomt til. To mænds stive pikke vil ind i mig på en gang. Blodet suser i ørerne og jeg gribere i madrassens kanter for at gøre et eller andet der holder mig fast. Og mens den lille arbejder sig ind, millimeter for millimeter, forsvinder verden mere og mere. Jeg mærker, hvor tyndt kødet er mellem de to pikke. Hvordan de dunker mod hinanden. Bliver blød og flydende i mellem dem.

Det er selvfølgelig mest den lille, som kan trække sig ud og ind, men til gengæld tager den store endnu mere fast om mine baller og skubber mig hårdt og æltende frem og tilbage over sit underliv, så min klitoris næsten brænder. Jeg føler mig så taget og så lille, at al fornuft og modstand er væk. Hiver efter vejret. Mere. Brug mig. Jeg er et hul til jer hver. Tag det. Lad jeres pikke glide ind og ud, som I vil. Hold mig fast med jeres krævende hænder. Lad mig høre jer stønne og knurre. Lad mig mærke og lugte jeres svedige kroppe. Spis mig.

De gør det. Knepper mig hårdt og længe. Den store kværner langsomt min kusse mens den lille langt hurtigere lader sin pik glide i fuld længde ud og ind af mit røvhul. Så hvis jeg følger den enes tempo, så passer det ikke med den anden. Kan kun gøre en ting: tilbyde mine sultne huller så godt som muligt og lad dem bruge et hver som de hver især har lyst til. Og nyde den vidunderlige luksus at jeg har nok til to mænd på samme tid.

Så kommer suset. Jeg forsvinder. Svæver ud mens de fortsætter og fortsætter. Skriger. Bider i nogle fingre der har fundet ind i min mund, fægter med armene, men bliver holdt fast. Siger: “Nej, nej, nej”, men vrider mig stadigt rundt og rundt i en sugende hvirvel af mørke farver, dybe rystelser og en sort fløjelsnæve der med tusinde vidunderlige nålestik lukker og åbner sig om min kusse. Kommer igen. Og måske igen. Pikke fylder mig, hænder holder mig, kroppe ejer mig. Kan ikke komme mere, kun tåge ud i glidende kød. Ligger bare imellem dem og mærker dem komme, først den store og hurtigt bagefter den lille.

De nusser mig. De har flyttet madrassen ind i skyggen under træet og hentet en kande vand som vi drikker af på skift. Vi småsnakker og ryger en cigaret. Jeg ligger i midten og mærker deres hænder stryge over min krop. Solen står stadig højt, og jeg skal først hjem i morgen.

.

.

 

Læs også: Liverpool – et dirty one-night stand der tog en vinters tid
Læs også: Flakon – to unge mænd, en forelskelse og en sommer

Novelle om SM, novelle om BDSM, sadomasochisme. Pisk og smæk, erotisk dominans. Erotiske noveller om SM og bondage. Pervers novelle. Sexhistorier om SM, sexhistorie om erotisk tvang.

14 thoughts on “Stegende Sol

  1. Ddt der er så møgfrækt. Wow. Læser ellers aldrig sexnoveller, men ej altså. Rødmer her på pinden.

  2. Kære Jakob
    Jeg har tidligere kommenteret herinde, men i dag bliver det anonymt. Jeg læste din anmeldelse af 50 Shades og fik lyst til at købe den. Selvom det vidst ikke helt var dit håb, tror jeg. Den gjorde det muligt for mig at læse om noget der altid har luret i mine fantasier, nemlig at blivw taget mod min vilje. Nu vil jeg bare sige tak, også for den fantastiske novelle som jeg har læst tre gange og slet ikke kan slippe. for jeg mister vejret hber gang og ønsker sådan at opleve det.

    1. Hold da op! Det er jeg eddermuggemig stolt over! Og glad for at høre.

      Det med at “opleve det” er vidst både meget nemt og ret svært. Men det starter i hvert fald med at nyde sin lyst og finde andre der gør det samme. Nemt og svært.

    1. Lidt i tvivl om du siger bravo til den ærligt anonyme ovenfor eller mig. Men takker hvis det er sidstnævnte og bifalder hvis det er førstnævnte. :-)

      1. Ork, lad os bare sige begge dele :) Det var nu henvendt til dig, men den ærlige anonyme fortjener også et bravo :)

        Du har virkelig sans for at skrive erotik – det er superfedt.

  3. Hurra! Det er en milion gange bedre end “50 Shades”! Du kan virkeligt skrive så man kan mærke det. :-)

  4. Yes, jeg læste også novellen. Lige inden, jeg skulle hente barn fra fritidsaktiviteter i den lokale kirke… Æh, nok meget godt med lidt frisk luft på kinderne på vejen derover;-) Godt skrevet, Jakob!

  5. Skidegodt!
    Men altså… ved godt, at inspirationen skal være der og god kunst ikke kan forceres og sådan noget. Tillader mig alligevel at spørge, hvornår næste afsnit i Peter-historien kommer….???

    1. Tak.

      Og ekstra tak for dårlig samvittighed. Men har lagt historien lidt på hylden. Vil virkeligt gerne gør den færdig, men må tænke grundig over hvordan den skal skæres. Mao: kan ikke helt overskue bjerget pt.

  6. Dejligt at møde dig her, Jakob.
    Har lige læst din novelle, med børn i baggrunden, som spiller playstation, mens sneen lægger sig til rette på sprosserne. Mine kolde tæer blev næsten varme af dit maleri af flimrende gylden sommer og god gedigen sex.
    Nu er jeg nødt til at gå på rov i din side, og få min lyst styret, tak for det.

    Knus Lisbet

Skriv et svar

