Vaskeråds-Anne flyver igen

Jesus, hvis Anne med vaskerådet bliver ved sådan, så får hun sgu nøglerne til bloggen:

Jeg er så den stolte Anne som er fremhævet i dit indlæg – hvis nogen havde fortalt mig for bare få år siden, at jeg ville blive stolt over at have givet vaskeråd til en fremmed trans på en blog, så ville jeg….. i hvert fald have sendt dem et mærkeligt blik :-)

Men altså, sagen er den at du i den grad har ændret mit syn på mænd i kvindetøj. Ikke fordi det er noget jeg har tænkt synderligt over før, andet end “fred med det”, men jeg har bare aldrig anet, hvor meget frustration, nervøsitet og selvransagelse (og hvor lidt det har at gøre med sex) der lå bag, så jeg har virkelig fået (synes jeg) et helt andet syn på sagen, sådan en slags “sejt gået” og “hvor modigt” når jeg ser en trans.

Og tilbage til vaskerådene; jeg er helt med på at en anden generation ville have sagt, at det var klamt og uhygiejnisk at vaske på 30 grader, MEN som en anden på FB nævner, så er de enzymer de putter i koldvandsvaskepulver nok til at dræbe, hvad dræbes skal i underhylerne (når de er taget af), så det er mest et udseendes og følelsesmæssigt spørgsmål om du vil vaske på 60 grader (og ja der skal 60 grader til sengetøjet stadigvæk, men det er pga husstøvmiderne, som jeg ikke går ud fra trives i dine underbukser). Jeg har sat mig meget ind i emnet, fordi jeg har allergi og fordi jeg har OCD hvad angår vask. Alt andet i mit liv er noget rod, men ikke mit vasketøj :-)

ROFL & BIG LOVE

…Satanædemig sødt og sjovt sagt. Elsker. Hermed. Officielt. Blogging.

7 thoughts on “Vaskeråds-Anne flyver igen

  1. Tak for fine vaskeråd fra Anne (Om end jeg stadig har svært ved ikke at give underhylen i hvert fald 60 grader…) :-)
    Tak for dejlig og på alle måder øjenåbnende blog!

  2. Åh jeg er bare så enig med Anne – ikke i det med vasketøjet, for det er jeg ikke kløgtig nok på – men i dét med hvor øjenåbnende og fordoms-afvæbnende det er at læse med hos dig, Jakob. Hvis ikke jeg var alt for gammel til at være groupie, ville jeg sige jeg er fan af dig. Fordi jeg er så gammel, vil jeg sige jeg beundrer dit mod og er vildt inspireret af dit livssyn! Kh lisbeth

  3. Intet andet end kærlighed til både Anne og kolorista men i særdeleshed også bloggen og bloggeren, der revser og anerkender og er skidevigtig :D

Skriv et svar

