Transen skaber mode

Sommetider går det bare for stærkt. For se nu nedenfor, hvad Sara B skrev som kommentar til tilståelsessagen om glæden ved mine nye, høje hæle. Hvori der jo osse var to fine billeder af de lidt for højtelskede sko.

“Jeg ville gerne ha de øverste, hvilken webshop var de fra? : )”

Ta-dahhh! Så I sgu for Fanden lige det? Eller skal vi lige tage den i slo-mo?

“Jeg . ville . gerne . ha . de . øverste, . hvilken . webshop . var . de . fra?    : )”

Når damerne efterstræber transens stil, så passerer vi en milepæl i rasende tempo. En milepæl som indtil i dag var så langt ude i fremtiden at jeg end ikke havde tænkt at den fandtes.

Fucking hell, altså. Stress nu af, som vi siger i Sydhavnen. Damerne spørger MOI ud om shoppingtips?!? Wow!!!

I’m the king of rock, there is none higher
Sucker MC’s should call me sire
To burn my kingdom, you must use fire
I won’t stop rockin’ till I retire

(Run-DMC er der ALTID når man har brug for dem.)

.

___________________________________

HEJ, skal vi være venner?!
Følg med på den nemme måde – og bliv ven med en ægte trans: facebook.com/jacobinesblog

5 thoughts on “Transen skaber mode

  1. Du er bare SÅ træls!!! For nu at bruge et godt jysk ord.. Nu havde jeg været i stand til at undgå den side, selvom der bliver reklameret for den i tv i tide og navnlig i utide…
    Og nu er jeg hooked…
    Øv…
    Må jeg låne dit dankort og din kode??
    ;O)

    1. Jo derfor at du selv skulle finde linket ovre på det andet indlæg. Vifter heller ikke med marcipan foran folk med sukkersyge.

  2. hmm….. det føles næsten som om jeg har lidt sukkersyge… for det kan vel ikke have noget at gøre, med den pose Pinocchio-kugler jeg lige har spist??? :O)

    Hav ugens bedste mandag

  3. Anytime! Jeg ville virkelig ønske jeg kunne lege gender bender selv, men har bare den slags figur der ikke KAN blive androgyn. Hvis jeg var tynd og smalhoftet ville jeg efterligne Patti Smith, og hvis jeg var en mand, ville mit stilikon være Michael Stipe med make-up og saron.. ak. Det er lidt kedeligt kun at ha et køn!

    Men hey: Du glemte at svare i din begejstring. Hvor var de støvler fra?

Skriv et svar

