Til USA og tilbaws

Åhh, hvor skal jeg dog starte? Måske med hvordan det er at holde Halloween på en “saloon” i Death Valley? (“Syggo-skørt” er kun et fattigt ord) Eller måske med hvor simpelt-smukt og urtidsuskyldigt der er i Joshua Tree Park? Eller at jeg skriver disse linjer iført bar røv, eftervirkningerne af marihuana-trøfler og de mest usmagelige og ret sjusket udførte french nails man kan få påsat af en thailandsk kvinde i San Francisco?

Det har i hvert fald været en fantastisk tur med en vidunderlig dame ved rattet/siden. Og hun har Satanædemig taget nogle ret fucked-up fotos af en trans på næsten fyrre iført stilletter de mest håbløse steder. Ekshibitionisme er nu dejligt, hvis man tør.

Forøvrigt slet ingen grund i hele Verden til at nævne over for november-deprimerede, at solen har fulgt os hele vejen. Så klart at farverne eksploderede og himlen var indersiden af en blå diamant. Men jeg kan ikke lade være, for det har været så smukt derude.

Så nu er det sidste hele dag i Amorica. Og det er rigtigt: det hele er bare større! Naturen, motorvejene, osterejerne, parfumestanken, grankoglerne, tv-skærmene, indkøbsposerne, elendigheden og måske endda livsenergien?

…og det var jo noget med, at jeg også skulle tage en beslutning om transeriet. Afgøre om jeg skal stille mig op på skærmen og talerstolen i kjole og skæg og være trans på den pædagogiske måde, så flere kan se at vi også er OK. Eller om jeg bare skal valse rundt sådan rent privat i Sydhavn og San Francisco, fordi det med at være offentlig faktisk er træls og hårdt og nemt bliver sådan lidt “det-er-synd-for-mig-ynkeligt”.

Men sådan noget vælgeri er sgu da en nederen opgave at stille sig selv, når man bare skal nyde sin ferie. Har aldrig lavet mine lektier, så hvorfor nu?

Alligevel har de vidst lavet sig selv, lektierne. For de seneste par dage har jeg shoppet iført nederdel. Og prøvet fikse damesko midt i “Nordstroms” tosset-store skoafdeling. Gik frem og tilbage på de fine hvide marmorfliser midt i menneskemylderet iført den ene stilet efter den anden. Uden den fucking mindste angst eller generthed. For meget præcist et år siden skrev jeg om ikke at turde købe tyggegummi på Shell iført neglelak. Der er sket en del og det kan ikke stoppes.

Så her er det første afsnit af mit livs med garanti mærkeligste fotoserie.

15 thoughts on “Til USA og tilbaws

  1. Tak ska’ du ha’, hvor ser du blændende godt ud! Og hvor er det dog en vanvittigt lækker kjole, du er hoppet i der.

  2. Lækre, lækre stænger dér, Jacobine – og omgivelserne – wauw!. Men kjolen og kæden er altså liiiiiidt mormor – jeg tror noget lårkort læder ville klæ dine ben meget bedre :-P Kh og velkommen snart hjem – Lisbeth

  3. KÆFT, hvor er du bare dejlig….Og nogle fantastiske stænger du render rundt med….Er sgu da slet ikke misundelig.!.. Nårhhh jo. En lille smule måske….

  4. Du er skøn! Men hvad er der lige med mormorlooket? Er sikker på at et stram pencilskirt ville klæde dig (hvem som helst) bedre. Og enig med et par af de andre – FREM med de skønne stænger! Tosse – Gotta love U…

Skriv et svar

