Nytårsforsæt

Åhhh, ved I hvad, venner? Jeg glemte sgu at holde gang i transeriet. Ja, glemte det lissom bare. Duh!!! Har brugt et helt fucking år på at vride hænder, gå i noia og købe hundedyre gevanter og få tilråb af verdens bedste heppekor/webterapeuter fordi jeg længtes så meget efter noget jeg ikke turde. Og nu hvor jeg har råbt “JEG ER TRANS” til alle der så min vej, hvad gør jeg så?

…Krabber rundt i jeans, hættetrøjer, skæg og dynejakke med malerpletter. Hmpf.

Måske er det vinteren som gør det. Måske er det fordi jeg har fået en kæreste (som ellers virkelig godt kan li’ transer). Måske er det bare svært at gøre ord til handling. Måske er det pisseligemeget hvad skylden skyldes. Men jeg savner det dybt. Og når nu både vennerne og familien ved hvordan det er fat, så er det ærligt talt dumt ikke at gøre det ordentligt.

Seføli er istå-heden osse grunden til at jeg ikke har skrevet til jer, mine elskede online-crowdsurfing-terapeuter, i 1000 år. Føles helt pinligt.

Men det skal være en kn*ppende løgn. Noget SKAL ske. MÅ ske. VIL ske.

Så jeg pønser på et nytårsforsæt: tænker at jeg kunne love mig selv og jer der gider lytte (tak), at jeg vil gå i kvindetøj hele januar. Nederdele, kjoler, støvler og sko. Hele svineriet. Bare GØRE det. Ka-bum. Få det prøvet. Mærke om det kan bruges til noget. Om forkertheden (og den vil helt sikkert være der) overvinder glæden. Eller – åhhh, plz kære Gud/Allah/Jehova/Jobs – at det går omvendt: at jeg tør fortsætte i februar også. Og måske marts… og hvem ved hvor længe… wow, dobbelt puls af både nervøsitet og vild, inderlig begejstring bare ved tanken.

Tænk det lige: at stå på en stol et eller andet sted i København, lidt snaldret, med heksehyl som lydkulisse, bobler i glasset og egentlig for gammel til den fjollede tradition, og så hoppe lige ind i et nyt liv? Det har sgu noget over sig. Og nogen skal jo gøre det.

2 thoughts on “Nytårsforsæt

  1. Dejligt at høre fra dig igen :-) måske er du bare blevet en kvinde som os andre? Dvs at gå i jeans, i slappertøj, i damede dress og i sexet pif alt efter lune og behov? Men du har jo en del flere fordele end os kødelige søstre : ser model-lækker ud, skriver fangende og kan få sauterne til at flyde med andre ord…..
    Ps: tillykke med kæresten!
    Pps: glædelig jul :-)

  2. Gør det!!! Nytårsforset handler alt for meget om at holde op med noget skidt, men burde handle om at begynde noget godt.

Skriv et svar

